Mam taką oto zagwozdkę, mianowicie od kilku wymian jeżdze na oleju Liqui Moly DIESEL LEICHLAUF 10W-40, ogólnie ostatnio zmieniałem olej jak to mam w zwyczaju w warunkach domowych, a że zbliża sie zima po weekendzie odstawilem autko na zmiane kapci - ambitny serwis który miał zmienic tylko gumy zauważył że stan oleju jest w dolnym zakresie (miałem sam sprawdzić po przejechaniu jakiejs traski jak tamsie ułożył) po czym zadzwonili z zapytaniem czy uzupełnic i czy banka z olejem w bagażniku to ta banka, oczywiscie potwierdzilem to ten olej prosze dolać. W trakcie odbierania auta okazało sie ze pracownik stwierdził ze ten olej w bagazniku to chyba jakis przekładniowy (pewnie ze względu na specyficzne zabarwienie tego oleju) i dolali okolo 800 ml Mobila 10W40 oczywiście nadgorliwcom za tą dolewkę nie doplaciłem :evil: - chociaz na poczatku chcieli). Teraz moje pytanie niby lepkość ta sama 10W40 i nie powinno sie nic dziać ale na tym olejku jeszcze ponad 9 tys. trzeba by sie telepać. Zostawic tak czy raczej skłonic sie do ponownej wymiany oleju?
[O1] octavia 1.8 T RS czyżby padało sprzęgło ?
Zwiń
X
-
[O1] octavia 1.8 T RS czyżby padało sprzęgło ?
witam , pytanko mam , bo podejrzewam sprzeglo w swoim RSie
jade , gdy jade ok 60km/h na czwartym biegu , wciskam gaz auto zaczyna [rzyspieszac, ale tylko do ok 80-90 pozniej juz tylko wzrastaja obroty w szybkim tempie , przestaje przyspieszac
wrzucam 5 i znowu przyspiesza do ok 120-130 i znowu zaczyna sie wkrecac na obroty ale juz nei ciagnie
przypuszczam ze to sprzeglo sie ślizga , co o tym myslicie ?
czy do RS trzeba kupic jakies specjalne sprzeglo ?
no i auto ma tylko 72 tys czy te sprzegla tak szybko padają ?jest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
-
-
Zamieszczone przez KrzaqJesteś pewny ze ma tylko 72tyś przebiegu :?: Jeśli tak to albo ktoś ostro katowal sprzeglo albo nie umial z niego korzystac
moze to ze jest wgrany program i dosc mocno podniesiony moment mial na to wplyw ?
czytalem jeszcze ze wysprzeglik moze tak powodowac
drogi taki zestaw ? te na allegro ok 500plnjest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
-
Z tego co napisałeś to być może sprzegło. Co do przebiegu - hymm szybko- chyba że ktos katował auto i strzelał ze sprzegla. Moja ma 215tyś km i daje jeszcze rada a lekko nie ma :POI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
jeden z kolegow pisal ze zepsul sie wysprzeglik i mial stary plyn hamulcowy
ciekawe czy wysprzeglik z 1.9 tdi AGR pasuej ? bo mam taki sprawny
troche to dziwne zeby sprzeglo padalo, tym bardziej ze stalo sie to nagle , kilka minut wczesniej wyprzedzalem i do 180 rozbujal sie bez zająknięcia , przyspieszal na czworce idealneijest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ahmed799Zamieszczone przez rOBERTO795Moja ma 215tyś km i daje jeszcze rada a lekko nie ma :P
[ Dodano: Nie 03 Lut, 13 18:02 ]
Zamieszczone przez andru123jeden z kolegow pisal ze zepsul sie wysprzeglik i mial stary plyn hamulcowy
ciekawe czy wysprzeglik z 1.9 tdi AGR pasuej ? bo mam taki sprawny
troche to dziwne zeby sprzeglo padalo, tym bardziej ze stalo sie to nagle , kilka minut wczesniej wyprzedzalem i do 180 rozbujal sie bez zająknięcia , przyspieszal na czworce idealnei
Masz możliwość zlogowania auta?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andru123Program robili pepiczki w fabryce . Tak przynajmniej wynika z faktur i dokumentow.
Mam vag a jakie parametry zczytac ?
3+20
115+118
32OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
[ Dodano: Nie 03 Lut, 13 18:02 ]
Zamieszczone przez andru123jeden z kolegow pisal ze zepsul sie wysprzeglik i mial stary plyn hamulcowy
ciekawe czy wysprzeglik z 1.9 tdi AGR pasuej ? bo mam taki sprawny
troche to dziwne zeby sprzeglo padalo, tym bardziej ze stalo sie to nagle , kilka minut wczesniej wyprzedzalem i do 180 rozbujal sie bez zająknięcia , przyspieszal na czworce idealnei
Komentarz
-
-
A jak sprzęgło łapie u góry czy w połowie???
Wysprzęglik pewnie działa pewnie jak w większości samochodów na zasadzie ciśnienia jednak jest opcja iz na końcu skoku powrotnego coś go blokuje ale to może nie być łatwe do diagnozy. czyli ogólnie coś jakby miał częsciowo sprzęgło wcisnięte ale osobiście obstawiam sprzęgło.
Zwłaszcza jak ma program wgrany...
Nagły skok momentu powoduje uślizg sprzęgła a to może wystepować gdy program jest lekko skopany. Gdyż moment powienien być juz przy tych obrotach w miarę płaski a nie wywalony w kosmos no chyba że takie były zamiary twórców programu.
Komentarz
-
-
no wlasnei sprzeglo łapie prawie na samej górze , więc chyba sie skończyło .... dzisiaj rano jeszcze dokładnei to sprawdziłem
jeśli chodzi o program, to mam właśnie takie wrażenie ze od ok 3000 w górę auto startuje jak torpeda , szkoda że nie mam wykresu, jest tylko opis ile KM iNm więcej jest
no nic szukam powoli sprzęgła ,
ciekawa sprawa że gdy jeżdże do 3500 obrotów , czyli w miare ekonomicznie , nei ma objawów ślizgania , zaczynaja się dopiero przy wyższych obrotach
i jeszcze pytanie
JAKIEJ FIRMY sprzgło
sachs za 600
luk za 630
valeo
?
[ Dodano: Sob 09 Lut, 13 10:22 ]
no to wczoraj zostało wymienione sprzęgło
teraz bierze juz w połowie skoku , pedał pracuje miękko i przyjemnie
tarcza była juz na maxymalnym wykończeniu .
dla potomnych , bo nasi sprzedawcy jak tylko wyczują możliwość zarbku to skubia nas , sprzęgło jest takie samo jak od kilku TDI
więc lepiej nie mówić że szukamy do RSa tylko od razu podawqać numer czesci
bo o dziwo ponad 100 pln jest do TDI tańsze , a to jest dokładnie to samo !!jest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
Komentarz